30 dni 100% zwrotu - bezwarunkowy zwrot pieniędzy!
Zakupione u nas akumulatory DELL 71TG4 można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od daty otrzymania.
1 rok gwarancji
Na DELL 71TG4 udzielam 12 miesięcznej gwarancji na wymianę baterii do notebooka! W okresie gwarancji na produkt, produkty nie będące wadami ludzkimi podlegają bezpłatnej wymianie, a wszelkie koszty przesyłki pokrywamy my.
100% bezpieczna płatność
W baterie-zasilacze.pl Twoja prywatność i bezpieczeństwo informacji są najważniejsze. Podjęliśmy wszelkie niezbędne środki, aby Twoje zakupy tutaj były w 100% bezpieczne. Nie martw się o zakup zamiennej baterii DELL 71TG4!
Czym te baterie różnią się od oryginalnych?
Nasze akumulatory to starannie wybrane i przetestowane wysokiej jakości zamienniki, wykonane z najwyższej jakości materiałów, aby zapewnić bezpieczeństwo i stabilność działania. Chociaż nie jest to oryginalna bateria, ma podobną konstrukcję i zastosowanie do oryginalnej baterii i może zapewnić niezawodne zasilanie Twojego urządzenia.
Jaka jest żywotność tych baterii?
Nasze akumulatory są zaprojektowane tak, aby pasowały do oryginalnych akumulatorów, zapewniając stabilną żywotność baterii i długą żywotność. Konkretne okresy użytkowania różnią się w zależności od warunków użytkowania i osobistych nawyków, ale zapewniamy, że wszystkie produkty spełniają wysokie standardy, aby sprostać Twoim długoterminowym potrzebom.
Jak mogę się upewnić, że zakupiona przeze mnie bateria jest odpowiednia dla mojego urządzenia?
Na stronie zakupu udostępniamy szczegółowe opisy produktów oraz listy kompatybilności, które pomogą Ci potwierdzić kompatybilność wybranej baterii z Twoim urządzeniem. Ponadto nasz zespół obsługi klienta jest tutaj, aby pomóc Ci wybrać najlepszy model baterii.
Czy oferujecie międzynarodową wysyłkę?
Tak, wspieramy wysyłkę międzynarodową. Na całym świecie korzystamy z niezawodnych międzynarodowych usług ekspresowych, aby mieć pewność, że Twoje zamówienie dotrze szybko i bezpiecznie do miejsca przeznaczenia. Należy pamiętać, że wysyłka międzynarodowa może wiązać się z dodatkowymi opłatami i terminami wysyłki. Aby uzyskać szczegółowe informacje, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta.
Czy mogę śledzić moje zamówienie?
Tak, po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem i numerem przesyłki. Możesz użyć tego numeru śledzenia, aby śledzić status wysyłki swojego zamówienia na stronie internetowej firmy spedycyjnej. Ponadto nasz zespół obsługi klienta jest zawsze dostępny i chętnie udziela informacji o statusie zamówienia i jego lokalizacji.