Polityka Transportowa

Proces realizacji zamówień

Otrzymane informacje o zamówieniu: Po otrzymaniu informacji o zamówieniu, natychmiast przygotujemy produkt.

Przetwarzanie i wysyłka: Przetworzymy Twoje zamówienie tak szybko, jak to możliwe i wyślemy numer śledzenia na Twój e-mail. Sprawdź swój e-mail, aby uzyskać najnowsze informacje logistyczne.

Transport logistyczny

Na podstawie danych adresu wysyłki klienta priorytetowo ustalimy zorganizowanie najszybszego transportu logistycznego. Oto kilka powszechnie używanych firm transportowych i logistycznych:

• Hiszpania lub inne regiony europejskie: DHL

• USA: UPS, USPS, FEDEX, DHL

• Wielka Brytania: PFC

• Niemcy: DHL

• Holandia: TNT

Jeśli Twój adres dostawy znajduje się w innym kraju lub regionie, skontaktuj się z nami. Krótko mówiąc, jesteśmy zobowiązani do zapewnienia Państwu bezpiecznych i wydajnych usług logistycznych, dzięki czemu Państwa zakupy będą bardziej przyjemne!

Opłaty za wysyłkę

Nasze obliczenia ładunku opierają się na wadze zamówienia, metodzie transportu i miejscu docelowego. Oto nasza opłata za wysyłkę:

Przedział cenowy zamówieniaKoszt wysyłki
zł 1- zł 200zł 9.9
Ponad zł 200zł 5
Czas dostawy

Standardowy czas przetwarzania zamówienia dostawy: Wszystkie standardowe zamówienia dostawy elementów magazynowych zostaną wysłane w ciągu 1-2 dni roboczych.

Standardowy czas dostawy: Po złożeniu zamówienia możesz spodziewać się otrzymania towaru w ciągu 7-20 dni roboczych.

Zmiany czasu obsługi: Należy pamiętać, że czas transportu może się zmienić z powodu siły wyższej lub świąt. Proszę zrozumieć.

Transport międzynarodowy

Obsługujemy transport międzynarodowy, ale koszty wysyłki i czas dostawy mogą się różnić w zależności od miejsca docelowego. Prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta, aby uzyskać szczegółowe informacje przed złożeniem zamówienia.

Transportation restrictions

Aby uzyskać więcej informacji na temat ograniczeń transportowych, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej

polityka powrotów

Warunki zwrotu

• Produkt musi być przechowywany nienaruszony, nieużywany lub nieotwarty.

• Żądanie zwrotu należy złożyć w ciągu 30 dni od zakupu.

Metoda refundacji

• Zwrócimy Twoją metodę płatności w oryginalny sposób

Proces zwrotu

1. Wyślij powiadomienie e-mail: Proszę wysłać e-mail na adres info@baterie-zasilacze.pl . Prosimy podać numer zamówienia (np. 20240603234678) oraz powód zwrotu w e-mailu.

2. Numer otrzymanego zezwolenia na zwrot (RMA): Nasz dział obsługi klienta wyśle Ci e-mail zawierający numer autoryzacji zwrotu. Proszę zwrócić uwagę na zapisanie tego numeru.

3. Przygotować się do zwrotu produktu: Napisz numer RMA na opakowaniu zewnętrznym towaru, który chcesz zwrócić. Wyślij na wyznaczony adres zwrotny.

4. Czekanie na zwrot pieniędzy: Gdy otrzymamy zwrócony przedmiot, natychmiast zwrócimy Ci kwotę.

Należy pamiętać, że aby zapewnić sprawny proces zwrotu, wykonaj powyższe kroki. Jeśli masz jakieś inne pytania lub potrzebujesz dalszej pomocy, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.